Subject: FW: Autopargi läbisõiduandmed tehnoülevaatuste põhjal
From: "Aime Parve" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 12:47:01 +0300

From: Jekaterina Jakobson <[email-masked]>
Sent: Monday, October 21, 2024 12:44 PM
To: Aime Parve <[email-masked]>
Subject: Autopargi läbisõiduandmed tehnoülevaatuste põhjal

Tere

Palun edastada 2023. aastal tehnoülevaatustel fikseeritud läbisõidud 
sõiduki- ja kütuseliikide lõikes (sarnaselt eelmisele aastale).

Lugupidamisega

Jekaterina Jakobson

Andmeteenuse juht

Teabeosakond

Maksu- ja Tolliamet

676 2898

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.emta.ee <http://www.emta.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.